Selama setahun kucing ini hidup di kubur perempuan simpanan si mati!

Ingat filem tentang Hachiko, yang selama sembilan tahun setiap hari pergi untuk bertemu dengan kereta api, menunggu tuan rumah tercinta anda? Dan, mungkin, tentang heroin jawatan ini tidak lama lagi juga akan mengeluarkan melodrama menyentuh ...

Penduduk di bahagian tengah pulau Jawa Indonesia, Keli Keningau Praietno, 28 tahun melaporkan bahawa selama setahun menonton kucing yang tinggal di kubur perempuan simpanan si mati:

"Dia tidur di sana dan meow. Sangat sedih melihat semua ini. Ia luar biasa berapa banyak haiwan yang menjadi dekat dengan orang! "

Ternyata Ibu Kundari - perempuan simpanan kucing (nama samarannya masih belum diketahui) meninggal dunia lebih dari satu tahun yang lalu, dan sejak itu pythonnya yang berbulu tidak dapat menerima kerugian. Dia duduk di kubur setiap hari dan setiap malam! Penduduk tempatan mengetahui tentang cerita ini, tetapi yang paling acuh tak acuh membawa makanan dan air kepadanya. Tetapi selama-lamanya dia tidak perlu menyentuh apa-apa.

Keli Koeningau Prajitno terkejut dengan tingkah laku haiwan itu, mengetahui bahawa lampiran kepada pemilik dan kesedihan selepas kehilangan, khusus kepada anjing. Lelaki itu mula menonton kucing selama beberapa hari dan mengetahui bahawa dia meninggalkan "jawatan" beliau hanya sekali sehari dan kemudian untuk sementara waktu.

Ternyata dia masuk ke rumah tempat perempuan simpanannya hidup, dan sekarang anak-anaknya hidup untuk makan dan minum air. Beliau secara mutlak menolak orang yang lewat!

"Pada mulanya saya fikir kucing ini tiada tempat tinggal," kata Keli, "tetapi selepas mempelajari kisah sedihnya, saya cuba membantunya. Jururawat memberi nasihat memberi dia yang menenangkan, bagaimanapun, ketika dia enggan meninggalkan kubur. Ia boleh dilihat di sini siang dan malam! Sebelum ini, ia terletak hanya di atas tanah, dan kini ia menempel pada batu nisan biru, yang dipasang di tempat pengebumian ... "

By the way, bulan lalu ia menjadi terkenal mengenai sejarah yang kurang tragis dari Thailand. Di sana, seekor anjing bernama Zhao Long pergi ke tepi jalan setiap hari selama setahun, dengan harapan dapat melihat tuan rumahnya yang meninggal dunia. Tetapi pada 25 September dia meninggal di bawah roda kereta lulus.