Koleksi musim luruh solek Chanel-2016

Menurut Karl Lagerfeld, ketua rumah fesyen Chanel, seorang wanita moden harus berpakaian seperti seorang askar, dan intinya harus dinyatakan dengan bantuan make-up . Solek ini, yang ditunjukkan oleh jenama Chanel pada musim luruh musim sejuk 2016-2017, boleh dipanggil semula jadi, jika bukan untuk satu "tetapi". Gadis-gadis, mencemarkan di catwalk Paris utama, terkejut dengan kulit bersinar, kening tebal, pemerah pipi muda dan ... grafit bercukur mata berasap, memakai asas yang boleh dimakan.

Kosmetik baru dari Chanel

Koleksi musim luruh solek "Chanel" pada 2016 termasuk beberapa barang kecil yang menarik. Mereka disatukan oleh cinta Lagerfeld untuk kesunyian hypertrophied. Jika koleksi musim gugur solek "Dior" pada tahun 2016 adalah aksen pada bibir ceri hitam, maka versi dari Chanel adalah sensasi yang dipenuhi dengan keghairahan dan hasrat tersembunyi.

Pembuatan mata model dibuat menggunakan barang baru yang akan muncul dalam butik jenama berjenama. Ini adalah La Palette Sourcils De Chanel untuk kening, bayang-bayang dalam bentuk pensil Stylo Eyeshadow (naungan Beige Doré 157), nuansa Les 4 Ombres (naungan Tissé Essentiel 266), Ombre Essentielle (tengah malam 118), dan pensil Le Crayon Khol Noir 61 dan Ambre 62). Sentuhan penamat adalah bulu mata yang menonjolkan dalam dakwat Dimensi De Chanel, bergabung bersama dalam bulu runcing yang ekspresif. Adalah sukar untuk berhujah dengan hakikat bahawa kosmetik Chanel boleh membuat musim luruh tahun 2016 diingati untuk setiap wanita fesyen!

Koleksi solek "Chanel" pada musim luruh musim sejuk 2016-2017 termasuk kosmetik untuk bibir. Penciptanya menyarankan gadis-gadis untuk menggunakan Rouge Coco Baume, pelembab bibir, atau lipstik Rouge Coco (naungan Marlène 458). Dan untuk menjadikan kulit bersinar dan kelihatan halus, anda boleh menggunakan barang-barang semulajadi - cecair suara Les Beige, pembetulan Eclat Lumiere, Pembetulan Pembetulan, serbuk Les Beiges Belle Mine Naturelle dan rouge merah jambu yang lembut dari Joues Coontraste (naungan Angélique 190). Sentuhan terakhir yang akan melengkapkan make-up bergaya dari Chanel pada musim luruh musim 2016 adalah pernis Monochrome 522 yang diterapkan ke pangkalan La Base dan ditetapkan oleh lapisan Le Gel Coat.

Kosmetik "Chanel" yang dibentangkan semasa pameran Paris akan dijual pada bulan Ogos, jadi setiap musim luruh pada 2016 setiap gadis yang menghargai kualiti yang sempurna akan dapat memenuhi sepenuhnya.