Plot dan ritual di Bukit Merah

Bukit merah dipanggil bercuti, yang diraikan pada hari Ahad pertama selepas Paskah. Orang-orang kudus percaya bahawa santo penaung hari ini adalah tuhan matahari Jarilo . Sejak zaman purba cuti itu dipanggil Minggu Fomina. Pada hari ini di pergunungan dan lembah terdapat pelbagai keseronokan, mengadakan ritual dan bahkan pernikahan. Orang percaya bahawa perkahwinan, yang disimpulkan pada hari Bukit Merah, akan menjadi kuat dan bahagia.

Plot dan ritual di Bukit Merah

Pada hari ini, anda boleh melakukan ritual yang membolehkan anda menarik kebahagiaan, kekayaan, cinta, dan sebagainya. Ramai daripada mereka berlaku dalam bentuk permainan. Sebagai contoh, untuk mengetahui siapa yang akan gembira tahun ini, orang akan memanjat gunung dan melancarkan telur berwarna dari situ. Lelaki itu, yang telurnya melancarkan lancar dan akibatnya tidak pecah, dianggap bertuah.

Banyak upacara, tanda dan ritual di Bukit Merah dikaitkan dengan perkahwinan dan cinta. Seorang gadis yang ingin berkahwin sepatutnya memanggang roti pada hari cuti ini. Kemudian anda perlu mengambil dua jarum dan bercakap. Untuk yang pertama, orang harus mengatakan kata-kata ini:

"Seorang saudagar yang baik, bawa saya cincin perkahwinan. Ketika mereka memanggil kamu, mereka tahu tentang itu. Dan saya mempunyai cincin untuk seorang wanita muda, dan roti untuk garam di atas meja. Kebenaran kepada perkataan saya untuk diukur! "

Selepas itu, pada jarum kedua, seseorang harus mengatakan konspirasi tersebut:

"Saya cantik rambut merah dan prigozha. Dia memainkan burung pipit, mempelai wanita itu memanggil. Goy, rakan anda, al boyar, saudagar, rakan yang datang. Datanglah roti dan garam. Kebenaran adalah kata-kata saya untuk diukur! ".

Apabila jarum bersekongkol, mereka harus terjebak ke dalam roti, yang mesti ditaburi terlebih dahulu dengan garam. Letakkan roti di koridor di ambang sehingga pagi. Apabila anda bangun, ambil dan letakkan di tempat tertinggi di rumah selama setahun, sebagai contoh, di dalam almari.

Satu lagi upacara, yang akan menarik separuh kedua: anda perlu mengambil bekas air mawar dan meletakkan jari ke dalamnya, yang pada dahi anda harus menarik tanda Venus. Cecair baki mencurahkan ambang rumah, tetapi jika anda tinggal di sebuah apartmen, kemudian taburkan air pada pemegang pintu dan loceng. Ia disarankan semasa ritual untuk sentiasa mewakili imej kekasih masa depan yang datang ke pintu dan panggilan.

Pertimbangkan ritual pada hari Red Hill mengenai perkara ini, yang mesti diadakan pada waktu matahari terbit. Di mana-mana bukit, gadis tunggal berkumpul dan, memegang tangan, membentuk lingkaran setan. Di tengah-tengah harus berdiri seorang gadis yang ingin menikah dan ketika matahari muncul, anda harus mengatakan konspirasi demikian:

"Halo, matahari terang yang terang! Rayakan, jelas paillette! Kerana gunung-ganang, keluarlah, di dunia terang, bangun di rumput-semut, di atas bunga-bunga di atas salji biru, di sinar mata, berlari, panaskan cincin cinta gadis itu, nampak baik orang-orang yang baik dalam jiwa, ambil semangat dari jiwa, . Dari sinar ini di tangan seorang gadis merah, fajar-zori─Źnica. Zorenka-yasynka sedang berjalan, dia kehilangan kuncinya. Saya, gadis itu (nama), berjalan di sepanjang laluan yang dilalui, mendapati kunci keemasan. Yang saya mahukan, saya suka, yang saya kenal sendiri, dan saya mengunci jiwa saya. Saya menutup mereka, kunci keemasan, nama yang baik (nama) selama bertahun-tahun, untuk mata panjang, untuk sentiasa-vechensky, rahsia kutukan rahsia. Amen. "

Sebilangan besar tanda-tanda dan ritual di Red Hill dikaitkan dengan kesuburan. Ritual yang paling penting dan berkesan telah dijalankan oleh semua wanita kampung. Mereka memanfaatkan bajak itu, dan gadis-gadis muda harus berada di belakang, dan orang dewasa - di depan. Dipimpin oleh tiga wanita tua dengan ikon. Wanita perlu membajak di sekitar kampung. Jika selepas penutupan bulatan salib telah diperoleh - ini dianggap tanda yang baik. Ritual ini membantu melindungi seluruh kampung dari masalah penyakit dan meningkatkan penuaian pada tahun ini.

Bagaimana dengan betul menjalankan ritus di Red Hill untuk kekayaan?

Jika anda melakukan ritual untuk meningkatkan keadaan kewangan anda pada hari ini, anda boleh menghadapi masalah kewangan yang serius. Untuk melaksanakannya, anda perlu mempunyai ikon dengan imej Yesus di atas takhta. Ambil air dari musim bunga atau suci dan berucap, berkata:

"Di dalam Tujuh Kuil terdapat tujuh tiang,

Dan dalam satu perkara sahaja, Allah melarang,

Kepada belas kasihan Tuhan itu adalah kata yang benar.

Letakkan Tuhan, Tuhan sendiri Salomo.

Siapa sebelum tangan Tuhan akan menyentuh,

Dengan kata-kata ini ikon suci akan dibasuh,

Kepada nasib yang kaya akan dibuka, khazanah akan terdedah,

Emas, perak, akan sedih untuk Hamba Tuhan (Nama)

Sesungguhnya ada benarnya,

Allah melarang Hamba Tuhan (nama) selama-lamanya tidak akan lupa.

Dengan nama Bapa, Anak dan Roh Kudus. Amen. "

Memegang ikon di atas lembangan, air dengan air, dan kemudian pastikan untuk mencuci dengan air. Cecair baki perlu dituangkan di bawah pokok. Upacara itu harus diadakan selama tiga tahun berturut-turut. Adalah penting untuk tidak memberitahu sesiapa tentang menarik sihir.

Konspirasi untuk memenuhi keinginan untuk Bukit Merah

Untuk upacara itu, anda perlu mengambil sekumpulan ikon, yang disebut "Tuhan Yang Maha Kuasa." Mereka boleh dibeli di mana-mana kedai gereja. Sekali lagi, kita memerlukan air, yang harus dituturkan, berkata:

"Yesus Kristus datang dari surga,

Nes keajaiban suci Cross,

Dia menyembuhkan orang sakit, membantu orang miskin,

Kemuliaan dan kehormatan didirikan.

Allahku! Allahku! Bantu saya, juga.

Lakukan demi Kristus untuk saya (ini dan itu dan itu).

Dengan nama Bapa dan Anak dan Roh Kudus.

Sekarang, sentiasa dan selama-lamanya. Amen. "

Ambil ikon dan, memegangnya di atas lembangan, tuangkan air tiga kali dengan air. Cecair yang terdapat di pinggul, anda perlu mencuci. Kemudian tuangkan air di bawah pokok itu. Melaksanakan upacara selama tiga tahun berturut-turut, dan anda boleh membuat keinginan yang berbeza.